 
Képzések pedagógusoknak
A pedagógusoknak kínált továbbképzéseinkről részletesen olvashatnak a Pedagógus-továbbképzés Akkreditációs Rendszer oldalain, amelyeket a képzés nevére kattintva érhetnek el.
| Érvényes képzéseink | Alapítási eng. sz. | 
| Mérési eredményekre épülő pedagógiai fejlesztések módszertana az általános és középiskolákban | 575/128/2017 | 
| Életvezetési és 21. századi munkavállalói kompetenciák fejlesztésének korszerű módszertana | 924/10/2019 | 
| Projektpedagógia a gyakorlatban (akkreditációra újra benyújtva) | 23/55/2015 | 
| Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök – vezetői, irányítási feladatok | 27282/114/2016 | 
| Pályaorientáció, életpálya-tervezés módszertana pedagógusoknak | 23/171/2015 | 
| Tudásmenedzsment az iskolában | 12/49/2019 | 
| Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja | 27282/64/2016 | 
| Konfliktuskezelés, mediáció a köznevelés világában | 9/8/2018 | 
| Tanulói tevékenységek támogatása interaktív IKT eszközökkel | 12/160/2019 | 
| Engedélyezett képzéseink | E. sz. | 
| Asszertív kommunikáció a személyközi segítő kapcsolatokban, 30 óra | E-000709/2014/D001 | 
| Konfliktuskezelés az interperszonális segítő kapcsolatokban, 30 óra | E-000709/2014/D002 | 
| A mediáció elemei, 40 óra | E-000709/2014/D003 | 
| Segíts, hogy ne legyek áldozat. Bevezető képzés az áldozattá válás elkerüléséhez, 5 óra | E-000709/2014/D004 | 
| Áldozatpolitika, 5 óra | E-000709/2014/D005 | 
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK:
On-line tanácsadás
					Vállalatok számára
Egyéni ügyfeleknek
Oktatási intézményeknek
Regisztrált felhasználók
				
				Íróasztal
				
			
			- SupremTovább
- Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatokTovább
- Képzési projektekTovább
- Európai Parlament Nagykövet-Iskolája program során nyújtott szakértői támogatásTovább
- Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretébenTovább
- ÜzenőfalTovább


