Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretében
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kutatás előkészítése, lebonyolítása, majd elemzés, értékelés az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretében.
A fenntarthatóság egészintézményes érvényesülésének szempontlistája dokumentumelemzéssel az ökoiskola kritériumlista szempontjai alapján. Hiányzó szempontok azonosítása a nemzetközi legjobb gyakorlatok az UNESCO és az UNECE szerint. 40 db fókuszcsoportos interjú készítése ökoiskolákkal, majd összefoglaló a nem ökoiskolák egészintézményes fenntarthatósági gyakorlatára és szemléletére vonatkozóan, továbbá javaslattétel a kritériumrendszerre.
- november 15. – 2017. december 15.
On-line tanácsadás
Vállalatok számára
Egyéni ügyfeleknek
Oktatási intézményeknek
Regisztrált felhasználók
Íróasztal
- SupremTovább
- Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatokTovább
- Képzési projektekTovább
- Európai Parlament Nagykövet-Iskolája program során nyújtott szakértői támogatásTovább
- Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretébenTovább
- ÜzenőfalTovább