Képzési projektek
Az alábbiakban felsoroljuk a legfontosabb képzési projektjeinket. A lezajlott képzések értékelését itt tekintheti meg.
Képzési kínálatunkról itt olvashatnak bővebben.
Megrendelő: Somogy Megyei Kormányhivatal
Megrendelő: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Projekt: Óvodafejlesztés Szeged Város Óvodáiban című TÁMOP-3.1.11-12/2-2012-0101 azonosító számú projekt keretében pedagógus továbbképzésekhez szolgáltatás igénybevétele
Részletek:
Képzések témája |
Száma (időtartama, óra) |
Részt vevők száma |
Tehetséggondozás gyakorlati lehetőségei, módszerei |
1 (30) |
46 |
Tehetséggondozás elmélete és gyakorlata |
1 (30) |
46 |
Intézményi értékelés |
1 (30) |
13 |
Teljesítményértékelés |
1 (30) |
13 |
Projektmenedzsment |
1 (30) |
13 |
Megrendelő: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
Projekt: A Megrendelő által fenntartott Szegedi Gazdasági Középiskola Krúdy Gyula intézményében dolgozó IPR mentorok felkészítése
Részletek:
Képzések témája | Száma, (időtartama, óra) | Részt vevők száma |
IPR mentorok felkészítése | 1 (5) | 57 |
Megrendelő: Regionális Fejlesztési Egyesület Tiszafüred
Projekt: TÁMOP-5.1.1-09/7-2010-0007 pályázathoz kapcsolódó Munkaerőpiaci tréning
Részletek:
Képzések témája | Száma, (időtartama, óra) | Részt vevők száma |
Munkaerőpiaci tréning | 2 (80) | 30 |
Megrendelő: Hansági Ferenc Vendéglátó ipari és Idegenforgalmi Szakiskola és Szakközépiskola
Részletek:
Képzések témája | Száma, (időtartama, óra) | Részt vevők száma |
A tanulók értékelése – kiemelten a kompetencia alapú oktatás területein alkalmazható tevékenységekre | 1 (30) | 12 |
Megrendelő: Raabe Tanácsadó és Kiadó Kft.
Projekt: Továbbképzések megtartása a TÁMOP-3.1.11-12/2-2012 projekt keretében
Részletek:
Képzések témája |
Száma, (időtartama, óra) |
Részt vevők száma |
Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök –vezetőik, irányítási feladatok |
2 (30) |
20 |
Vezetőképzés – Pályázati projektek sikeres megvalósítása: projektmenedzsment, változásmenedzsment |
1 (30) |
13 |
Szervezetfejlesztés a PDA (Process Diagrammatic Approach – Folyamatközpontú megközelítés) modell alkalmazásával |
1 (30) |
2 |
Kezdő és gyakorló közoktatási intézményvezetők elméleti és gyakorlati képzése tanügyigazgatási és gazdálkodási területen az aktuális jogforrások és informatikai eszközök felhasználásával (Kaposvári Egyetem kihelyezett képzése) |
1 (30) |
5 |
Megrendelő:
Kalocsa- Dunaszentbenedek- Homokmégyi, Öregcsertői- Szakmári- Újteleki- Uszódi Általános Iskola,
Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium,
Kossuth Zsuzsanna Humán és Kereskedelmi Szakközépiskola, Szakiskola,
Nebuló Általános Iskola, Speciális Szakiskola, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény,
Kalocsa- Dunaszentbenedek- Homokmégy- Öregcsertő- Szakmár- Újtelek- Uszód Óvodája és Bölcsődéje
Projekt: Segít a Nebuló az Integrációban – sajátos nevelési igényű gyerekek integrációja Kalocsán – TÁMOP-3.4.2.A-11/2-2012-0006 azonosító számú projekt
Részletek:
Képzések témája | Száma, (időtartama, óra) | Részt vevők száma |
Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök – vezetői, irányítási feladatok | 1 (30) | 25 |
- SupremTovább
- Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatokTovább
- Képzési projektekTovább
- Európai Parlament Nagykövet-Iskolája program során nyújtott szakértői támogatásTovább
- Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretébenTovább
- ÜzenőfalTovább