Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatok
Digitális Jólét Nonprofit Kft.
EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérés-értékelés és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása.”
A pedagógusokra és intézményvezetőkre vonatkozó digitális kompetencia követelmények keretrendszerének koncepcionális megalapozása, valamint javaslatok kidolgozása az IKER-hez kapcsolódás elveire, a digitális kompetenciák mérésének eszközeire, a pedagógus tanulási-képzési rendszer ehhez szükséges alakítására, az előmeneteli rendszerben érvényesítendő alapelvekre, a szabályzók és ösztönzők alapelveire, a vonatkozó szabályozók felülvizsgálatára.
Javaslatok a pedagógusokra és intézményvezetőkre vonatkozó digitális kompetencia követelmények keretrendszerének kialakítására, az IKER-hez mint referenciakerethez illeszkedés elveire, valamint a kapcsolódó mérési-értékelési eszközökre vonatkozóan.
Javaslatok a pedagógusok és iskolavezetők digitális kompetenciáinak mérésére (a kiinduló szint és a fejlesztés során elért szintek nyomon követésére), a digitális kompetencia követelményeknek a pedagógus alapképzés követelményeibe, illetve a továbbképzési rendszerbe történő beépítésére.
Ajánlások a digitális kompetenciák fejlesztésével és a digitális technológiai alkalmazásával összefüggésben a pedagógusokra háruló többletfeladatok elismerésére (ösztönzési rendszer), a pedagógus előmeneteli – azon belül minősítési – rend-szeréhez kapcsolódó elvárt digitális pedagógiai kompetenciaszintekre, illetve a digitális kompetenciák megszerzésének és az előmeneteli szabályoknak a kapcsolódására, valamint a kapcsolódó jogszabályok és egyéb szabályozók felülvizsgálatára vonatkozóan.
- május 30. – 2019. február 28.
- SupremTovább
- Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatokTovább
- Képzési projektekTovább
- Európai Parlament Nagykövet-Iskolája program során nyújtott szakértői támogatásTovább
- Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretébenTovább
- ÜzenőfalTovább