Pedagógusképzés innovatív megközelítésben
Feladatunk egyrészt az akkreditált pedagógus továbbképzések gyakorlati megvalósulásának és minőségbiztosítási eljárásainak elemzése volt 50 különböző képző szervezet megvalósult képzése tapasztalatainak felhasználásával. Másrészt ez alapján javaslatokat kellett tennünk a korszerűsítésre és egy új dokumentumrendszer kidolgozására. A feladatot kiegészítette a munka elméleti hátterét magalapozó nemzetközi és hazai tapasztalatokat tartalmazó tanulmány. E körbe tartozott a képzéseket jogi hátterét bemutató összegzés is.
Színesítette a munkát az is, hogy fejlesztésünkkel párhuzamos folyt a projekt másik két ága melyekkel tevékenységünket össze kell hangolni. Ezek témája a pedagógus továbbképzések céljának és helyének meghatározása a köznevelés nemzeti rendszerében, illetve az akkreditációs eljárásrendek és nyilvántartási, adatszolgáltatási rendszer újragondolása.
Tevékenységünk során megvizsgáltunk a szervezők helyszínén 50 képzési dokumentációt és interjút készítettünk az 50 képzést lebonyolító szervezet képviselőjével. Ezekről elemzést készítettünk. Javaslatot tettünk arra, hogy a hagyományos, a blended és távoktatásos képzéseknek miként lehetne a dokumentációját egyszerűsíteni egyszersmind korszerűsíteni.
- SupremTovább
- Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatokTovább
- Képzési projektekTovább
- Európai Parlament Nagykövet-Iskolája program során nyújtott szakértői támogatásTovább
- Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretébenTovább
- ÜzenőfalTovább