Középvezetők – két tűz között
Az ő helyzetük talán még kiszolgáltatottabb, mint a beosztottjaiké, mert a vezetőség érdekeit is képviselniük kell, miközben a munkavállalók képességeit és munkastílusát is szem előtt kell tartaniuk.
Ahhoz, hogy a munkájukat sikeresen el tudják látni, a vezető és a beosztottak bizalmát is el kell nyerniük, ami annál bonyolultabb, minél több emberről van szó. A népszerűségre törekvés nem az egyetlen eszköz, szükség van a feladatok és szervezeti értékek pontos definiálására is.
A középvezetők támogatása kulcsfontosságú, és nem feltétlenül tud a cégen belül megvalósulni. Ehhez járul hozzá a Qualitas T&G Kft. online egyéni- és team-coaching szolgáltatása, amely segítségével választ találhatnak azokra a kérdésekre, amelyek a munkavégzés hatékonyságára, a vezetésre és a problémák kezelésére vonatkoznak.
Itt kapcsolatba tud lépni tanácsadónkkal a részletek megbeszélése érdekében.
Ön is középvezető? Hívja a 3670 418 9207-es telefonszámot, ahol választ adunk kérdéseire.
Kíváncsiak vagyunk véleményére, tapasztalataira, javaslataira, üzenőfalunkat itt találja.
- SupremTovább
- Digitális kompetencia követelmények keretrendszerének megalapozása, javaslatokTovább
- Képzési projektekTovább
- Európai Parlament Nagykövet-Iskolája program során nyújtott szakértői támogatásTovább
- Kutatás az „Egész-intézményes megközelítés a fenntarthatóságra nevelésben” c. projekt keretébenTovább
- ÜzenőfalTovább