Referenciák

A referenciák típusát a kis színes pöttyök jelölik, a következők szerint:

kutatas-fejlesztes-innovaciokutatás-fejlesztés-innovációoktatas-kepzesoktatás, képzésszakertesszakértéstanacsadastanácsadás
kutatas-fejlesztes-innovaciokutatás-fejlesztés-innováció
oktatas-kepzesoktatás, képzés
szakertesszakértés
tanacsadastanácsadás

Válogatás az utóbbi években végzett munkáinkból, a teljesség igénye nélkül

Az oldal jelenleg fejlesztés alatt áll.

Addig is tekintse meg pdf formában a 2023. II. félévéig frissített referenciáink listáját.

PartnerProjekt neveTartalomÉvTípus
1000 Mester TISZKFejlesztés, tanácsadás, képzés

Személyes vezetési tanácsadás, egyéni és team coaching, kompetenciamérés és fejlesztés, pedagógusképzés, több, mint 20 féle képzés, szervezetfejlesztés, tréningek.

2010.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
szakertestanacsadas
Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Pedagógiai Szakmai, Szakszolgálati és Közművelődési IntézetTÁMOP 3.2.2 program keretében80 referencia intézmény szervezetdiagnózisa, és fejlesztési javaslatok kidolgozása, profilalkotás, egyéni visszajelzés és fejlesztés 40 vezető részére.2010.
tanacsadas
E-Animation Zrt.Képzésfejlesztés

A TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 kiemelt projektek keretében szakmai szakértői tevékenység végzése: képzési tematikák és képzési programok összeállítása szakértői és innovatív mesterpedagógus tevékenységet támogató pedagógus-továbbképzésekhez.

2015.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Educatio Kft.Pedagógus továbbképzés felülvizsgálata

Az Educatio TÁMOP-3.1.1.-08/1-2008-0002 projektje keretében képzésfejlesztési, képzői és közoktatási szakértői szolgáltatás beszerezése: a pedagógus-továbbképzés felülvizsgálatára, a képzések fejlesztésére, a képzők képzésére vonatkozó eljárásrendek kidolgozása, a képzés szervezés eljárásrendjének véleményezése. Az eljárásrendeket kidolgozása. Az akkreditációs szempontrendszer és a Pedagógus- továbbképzési rendszer minőségbiztosítási rendszer fejlesztésének koncepciója alapján az eljárásrendek felülvizsgálata.

2010.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Eötvös József Pedagógiai SzolgáltatóVállalkozói kompetenciamérés10. és 12. évfolyamon 2320 fő mérése és tanácsadás, képzés.2010.
oktatas-kepzesszakertes
tanacsadas
Fagépszer Faipari Gép- és Szerszámszervíz Kft.Üzletviteli tanácsadásSzervezetdiagnózis: szervezeti vizsgálatok előkészítése, fókuszálás és kommunikáció; a szervezet jelenlegi állapotának meghatározása - bemeneti mérés a vállalat szervezeti kultúrájának vizsgálata, kompetenciamérés a szervezet jelenlegi működését szabályozó dokumentumok vizsgálata; a szervezeti vizsgálatok eredményeinek visszajelzése; Szervezeti diagnózis és fejlesztési javaslatok tanulmány elkészítése.2012.
tanacsadas
FSZKDobbantó

A Dobbantó program külső szakmai értékelése, mely eredményei hasznosíthatóak voltak a Program megvalósulásának folyamatos önreflexiós folyamataiban, a Program fejlesztésében és hatékony megvalósításában. Célcsoportja a Dobbantó Programban érintett 15 közoktatási intézmény Programban résztvevő pedagógusai, vezetői, a Programban résztvevő tanulók, és szüleik, valamint a Program szakmai megvalósításában közreműködő educoachok és mentorok illetve a Dobbantó Program vezetője. A külső értékelés részét képezte a tanulók kompetenciavizsgálata RaDAr eljárással.

2011.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
Gyula Város ÖnkormányzataTehetségprogramHatás és eredményvizsgálat TÁMOP 3.4.3 projekt keretében.2011.
szakertestanacsadas
KARAMELL-KABINET Oktatási Kft.Pályázatírási tanácsadásTÁMOP 2.3.4 keretében, eredményeképp nyertes pályázat.2013.
tanacsadas
Klebelsberg Intézményfenntartó KözpontEllenőrzési és értékelési rendszer modell kialakítása

A TÁMOP-3.1.4.B-13/1-2013-0001 számú, „Köznevelés az iskolában” c. kiemelt projekt keretében „A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ intézményfenntartói ellenőrzési és értékelési rendszer modelljének kialakítása” szakértői tevékenység.

2014-2015.
szakertes
Mesterember TISZKKépzés, kompetenciafejlesztés

10 szakma kompetenciaprofiljának kidolgozása, mérés, fejlesztés, pedagógusképzés.

2011.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
tanacsadas
Miskolc Megyei Jogú Város ÖnkormányzataTovábbképzésA TÁMOP 3.1.4-08/2-2009-0148 sz. "Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben" c. támogatáshoz kapcsolódó pedagógus továbbképzési és szaktanácsadási szolgáltatás igénybevétele 8 intézményben.2010.
oktatas-kepzestanacsadas
Mondolat Iroda Kft.Továbbképzések fejlesztése

Blended típusú pedagógus-továbbképzések tananyagainak és résztvevői segédleteinek kidolgozása.

2013.
oktatas-kepzes
MVM Zrt.CsapatépítésMVM TMVH csapatépítő tréning megtartása.2012.
oktatas-kepzes
Nemzeti Közigazgatási Intézet Közigazgatási AkadémiaKompetenciafejlesztő tréningekÁROP-2.2.2.-2008-0001 Teljesítményértékelési képzések keretében Önismereti kompetenciafejlesztő tréningprogram fejlesztése és lebonyolítása. 2009-ben 3 napos Önismereti készségfejlesztő képzési program tananyagának és teljes képzési dokumentációjának kidolgozása, előkészítése programminősítésre. A fejlesztett képzés alapján, országos szinten 24 tréningcsoportban 353 fő államigazgatásban foglalkoztatott köztisztviselő képzése.2009.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Nemzeti Tankönyvkiadó, Oktatáskutatós és Fejlesztő Intézet, TESTAR Kft.Természettudományos oktatás vizsgálata

A PISA-ban és a TIMMS-ben legeredményesebb iskolai csoportokban felmérés a természettudományos oktatás eredményességének összetevőiről, az iskolavezetés, tanárok, tanulók és szülők bevonásával.

2010.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Nemzeti Tankönyvkiadó, Oktatáskutatós és Fejlesztő Intézet, TESTAR Kft.Innováció az oktatásban

Oktatásügyi innováció-menedzsment, stratégiaalkotás, és K+F+I stratégiára vonatkozó következtetések.

2010.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
Oktatási HivatalPedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata

TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 sz. „A jelenlegi pedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata és a megújítását szolgáló javaslatok megfogalmazása" projekt keretében az akkreditált tanfolyami képzések gyakorlati megvalósulásának és minőségbiztosítási eljárásainak vizsgálata.

2013.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Oktatási HivatalA pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása

Konzorciumban: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar – Expanzió Humán Tanácsadó Kft. – T-Tudok Tudásmenedzsment és Oktatáskutató Központ Zrt., - Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ – Qualitas T&G Kft.

„A pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 azonosító számú projekt keretében” kutatás-fejlesztési-innovációs tevékenységek és feladatok ellátása a pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása területen.

2014-2015.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatási HivatalA minőségbiztosítási rendszer kidolgozása

Konzorciumban a Nahalka és Társa Bt.-vel

TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001 Köznevelési reformok operatív megvalósítása c. projekt keretében A minőségbiztosítási rendszer kidolgozása, kutatás-fejlesztési tevékenység.

2015.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
OKtatási Hivatal ProjektigazgatóságA tanfelügyelő és pedagógusminősítő szakértői képzéshez kapcsolódó kutatás, pilot

A tanfelügyelő és pedagógusminősítő szakértői képzés megalapozásához kapcsolódó kutatás, pilot és korrekció kutatás-fejlesztési tevékenység végzése a „Pedagógusképzés támogatása” című TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és az „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” című TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt projektek keretében.

2014.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Oktatási Hivatal ProjektigazgatóságA Pedagógus Szakmai Ellenőrzés tesztverziók kipróbálása

A Kodolányi János Főiskolával konzorciumban: „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-004 kiemelt projekt keretein belül a Pedagógus Szakmai Ellenőrzésre létrehozott tesztverziók intézményi kipróbálása, kutatási-fejlesztési feladatok.

2013.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Oktatási Hivatal ProjektigazgatóságInnovatív bázisintézmények értékelési rendszere

A TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 „XXI. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció) II. szakasz”c. Intézményi innovációk, innovatív intézmények és innovatív bázisintézmények értékelési rendszerére vonatkozó kutatás-fejlesztés című projekt

2015.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatási intézményekTÁMOP 3.1.7-11 kódszámú Felkészülés a referencia-intézményi feladatok megvalósítására, és az országos hálózatához való csatlakozásra program keretén belülOrszágszerte több, mint 60 intézmény számára programok végrehajtása.2012.
oktatas-kepzesszakertes
tanacsadas
Oktatáskutató és Fejlesztő IntézetHelyi szintű oktatásirányítási folyamatok elemzése

A helyi szintű oktatásirányítási szabályozással összefüggő elemek és változások elemzése helyi és intézményi szintű irányítási dokumentumok alapján.

2010.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Oktatáskutató és Fejlesztő IntézetIntézményfejlesztő szakértő képzésfejlesztés, képzők képzése

"Az intézményi támogatást segítő szakemberháttér biztosítása, szakértőképzés" c. elemi projektben K+F feladat végzése. A diákok tanulási eredményességének, illetve az intézmények változáskezelő képességének növelését célzó iskolafejlesztések szervezetre szabott, eredményes szakmai támogatását segítő szaktanácsadó trénerek képzési programjának fejlesztése, tesztelése (próbaképzés) és akkreditációra történő előkészítése. ( TÁMOP 3.1.1-K-2004-08/1-2008-0002 sz. támogatási szerződés 6.5.1-es sz.)

2011.
kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Oktatáskutató és Fejlesztő IntézetIskolafejlesztési hálózat fejlesztése

Tanulói hálózatok, hálózati modellek, mint az iskolafejlesztés eszközei c. elemi projektben K+F feladat végzése. Három iskolafejlesztési hálózat (az osztálytermi folyamatokat, az intézményvezetést és fenntartót támogató MAG; az önkéntes, cím alapú Ökoiskola Hálózat; valamint a kallódó fiatalok iskolában tartását segítő Fiatalok Hálózat) működési jellegzetességeinek vizsgálata, elemzése. Az iskolafejlesztést támogató két-három hálózati modell javaslat kidolgozása.

2011.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatáskutató és Fejlesztő IntézetHatásvizsgálat

A TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 „Pedagógusképzés támogatása” című projekt keretében „A szaktanácsadói látogatások beválás- és hatásvizsgálata. Kutatás és összegző tanulmány készítése.”

2015.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatáskutató és Fejlesztő IntézetKörnyezeti nevelési projekt hatásvizsgálata

Svájci-Magyar Együttműködési Program keretében, az SH/4/5 kódszámú, Zöld Óvoda-, Ökoiskola programok kiszélesítése projekt keretében a „Környezeti nevelési projekt eredményességének és hatásosságának értékelése: országos kérdőíves felmérés és monitoring” kutatás-fejlesztés.

2016.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Önkormányzati programokTÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben program keretében150 képzés megvalósítása, közel 2000 pedagógus számára, többek között Orosháza, Szekszárd, Törökszentmiklós, Sátoraljaújhely, Mezőtúr, Mezőkövesd, Kondoros, Kétegyháza, Homrogd, Gyönk, Bekecs, Hernádvécse, Mórágy településeken.2010.
oktatas-kepzes
Önkormányzati programokTÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben program keretébenTanácsadási programok megvalósítása 36 feladat-ellátási helyen, többek között Orosháza, Szekszárd, Törökszentmiklós, Sátoraljaújhely, Mezőtúr, Mezőkövesd, Kondoros, Kétegyháza, Homrogd, Gyönk, Bekecs, Hernádvécse, Mórágy településeken.2011.
tanacsadas
Orosháza ÖnkormányzataTöbbféle program keretébenIntézkedési terv felülvizsgálata, szakértői javaslatok, pedagógiai program felülvizsgálata, komplex helyzetértékelési és szakértési feladatok végrehajtása. "Viharsarki esélyek" program támogatása. 10 közoktatási intézmény esélyegyenlőségi intézkedési tervének elkészítése.2001-2011.
oktatas-kepzesszakertes
tanacsadas
Pécsi TudományegyetemKompetencia mérés és fejlesztés

A TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0014 „Pedagógusképzést segítő hálózatok továbbfejlesztése a Dél-Dunántúl régióban” c. projekt keretében komplex kompetencia mérési és fejlesztési tevékenység lefolytatása.

2014.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Printker Office Land Zrt.Vezetői kiválasztásKiválasztási folyamat tervezése, beszerzési vezetői profil meghatározása, munkaerő-keresés indítása, kiválasztás, jelentés és javaslat elkészítése a vizsgálatok eredményei alapján.2012.
tanacsadas
PTEKompetenciafejlesztés

Munkavállalói kompetenciaprofilok létrehozása és képzési programok (6 db) kompetencia alapú támogatása.

2011.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
Qualy-Co Kft.Iskolapszichológusi és fejlesztőpedagógiai hálózatBudapest Főváros X. kerület Önkormányzat fenntartásában működő iskolapszichológusi, fejlesztőpedagógusi hálózat működésének felmérése 31 intézményben.2011.
szakertes
Regionális Fejlesztési EgyesületSzakmát felnőttkorban c. program (TÁMOP 5.1.1.)Munkaerőpiaci tréning.2013.
oktatas-kepzes
Széchenyi István EgyetemenFejlesztés a Széchenyi István Egyetemen

Az egyetem Műszaki Tudományi Kara számára átfogó oktatásfejlesztési projekt, oktatói kompetenciaprofilok készítésével.

2013.
kutatas-fejlesztes-innovaciotanacsadas
Szeged MJV ÖnkormányzataTöbbféle program keretébenKözoktatási intézmények vezetői értékelése, igazgatói pályázatok szakértői véleményezése, pályázatírási tanácsadás, szakértői feladatok ellátása, intézményvezetői coaching, minőségirányítási program. 4 összevont szakképző intézmény munkáját támogató szervezetfejlesztési feladatok. 2008-2013.
szakertestanacsadas
Szegedi TudományegyetemPedagógiai fejlesztési feladatok

TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008 Mentor(h)áló 2.0 projekt teljesítéséhez kapcsolódó pedagógiai fejlesztési feladatok elvégzése

Az elkészült produktumokról bővebben itt lehet olvasni: http://www.jgypk.hu/mentorhalo/category/fejlesztesek/kulso-pedagogiai-szolgaltatasok/

2014-2015.
kutatas-fejlesztes-innovacio
Szekszárd MJV ÖnkormányzataTöbbféle program keretébenÁtfogó szakmai ellenőrzés, kompetenciafejlesztés és tanácsadási programok. Tanügyigaztatási és vezető értékelés szakértői támogatása öt intézményben.2011.
szakertestanacsadas
Szent László TISZKMérés és fejlesztésTÁMOP-2.2.3 program keretén belül tanulói tudásmérés és a fejlesztés támogatása 2320 tanuló bevonásával.-
kutatas-fejlesztes-innovaciotanacsadas
SZTANYI Kft.Pályázatírási tanácsadásTÁMOP 2.3.4 keretében, eredményeképp nyertes pályázat.2013.
tanacsadas
SZTEKompetenciafejlesztés

Munkavállalói kompetenciaprofilok létrehozása és képzési programok (6 db) kompetencia alapú támogatása, több, mint 200 hallgató mérése.

2011.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
SZTEFelsőoktatás-fejlesztés

Képzési profilok kialakítása (2db), mérés és képzésfejlesztés. Több, mint 70 hallgató kompetenciamérése.

2011.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
SZTEFelsőoktatás-fejlesztés

„Kimenet orientált képzésfejlesztés a Dél-alföldi Régió szolgáltató egyetemén” című projekt keretein belül 14 képzés fejlesztéséhez kompetenciaprofil és támogatás.

2012.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
TEMPUS KözalapítványIskolavezetői nemzetközi profil megalkotásaNemzetközi iskolavezetői profil kialakítása Ausztria, Csehország, Szlovákia, Szlovénia és Magyarország részvételével.2012.
kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
TISZA VOLÁN Zrt., DAKKKlaszterfejlesztés és tanácsadás

Közös klaszter stratégia és üzleti tervezés tanácsadás

1. Javaslat szervezetfejlesztésre, 2. Javaslat Innovációs és üzleti stratégia kidolgozása, 3. Javaslat a DAKK folyamatszabályozására.

2010.
tanacsadas
TISZA VOLÁN Zrt., DAKKKlaszterfejlesztés és tanácsadás

Dél-Alföldi Közlekedésfejlesztési Klaszter "Klasztermenedzsment szervezetek létrehozása, megerősítése" - Projektirányítási kézikönyv - folyamatszabályozás, a szervezeti folyamatok azonosítása, szabályozásának elkészítése, a klaszter működését segítő folyamatszabályozás elvégzésével.

2010.
tanacsadas
Törökszentmiklós ÖnkormányzataTöbbféle program keretébenTanulók értékelése, intézmények pedagógiai programjában rögzített mérés-értékelési programok keretén belül. Humánerőforrás intézményi felhasználása és fejlesztése. 2010.
szakertestanacsadas
1000 Mester TISZK
Projekt neve: Fejlesztés, tanácsadás, képzés
Tartalom:

Személyes vezetési tanácsadás, egyéni és team coaching, kompetenciamérés és fejlesztés, pedagógusképzés, több, mint 20 féle képzés, szervezetfejlesztés, tréningek.

Év: 2010.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
szakertestanacsadas
Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Pedagógiai Szakmai, Szakszolgálati és Közművelődési Intézet
Projekt neve: TÁMOP 3.2.2 program keretében
Tartalom: 80 referencia intézmény szervezetdiagnózisa, és fejlesztési javaslatok kidolgozása, profilalkotás, egyéni visszajelzés és fejlesztés 40 vezető részére.
Év: 2010.
Típus:

tanacsadas
E-Animation Zrt.
Projekt neve: Képzésfejlesztés
Tartalom:

A TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 kiemelt projektek keretében szakmai szakértői tevékenység végzése: képzési tematikák és képzési programok összeállítása szakértői és innovatív mesterpedagógus tevékenységet támogató pedagógus-továbbképzésekhez.

Év: 2015.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Educatio Kft.
Projekt neve: Pedagógus továbbképzés felülvizsgálata
Tartalom:

Az Educatio TÁMOP-3.1.1.-08/1-2008-0002 projektje keretében képzésfejlesztési, képzői és közoktatási szakértői szolgáltatás beszerezése: a pedagógus-továbbképzés felülvizsgálatára, a képzések fejlesztésére, a képzők képzésére vonatkozó eljárásrendek kidolgozása, a képzés szervezés eljárásrendjének véleményezése. Az eljárásrendeket kidolgozása. Az akkreditációs szempontrendszer és a Pedagógus- továbbképzési rendszer minőségbiztosítási rendszer fejlesztésének koncepciója alapján az eljárásrendek felülvizsgálata.

Év: 2010.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Eötvös József Pedagógiai Szolgáltató
Projekt neve: Vállalkozói kompetenciamérés
Tartalom: 10. és 12. évfolyamon 2320 fő mérése és tanácsadás, képzés.
Év: 2010.
Típus:

oktatas-kepzesszakertes
tanacsadas
Fagépszer Faipari Gép- és Szerszámszervíz Kft.
Projekt neve: Üzletviteli tanácsadás
Tartalom: Szervezetdiagnózis: szervezeti vizsgálatok előkészítése, fókuszálás és kommunikáció; a szervezet jelenlegi állapotának meghatározása - bemeneti mérés a vállalat szervezeti kultúrájának vizsgálata, kompetenciamérés a szervezet jelenlegi működését szabályozó dokumentumok vizsgálata; a szervezeti vizsgálatok eredményeinek visszajelzése; Szervezeti diagnózis és fejlesztési javaslatok tanulmány elkészítése.
Év: 2012.
Típus:

tanacsadas
FSZK
Projekt neve: Dobbantó
Tartalom:

A Dobbantó program külső szakmai értékelése, mely eredményei hasznosíthatóak voltak a Program megvalósulásának folyamatos önreflexiós folyamataiban, a Program fejlesztésében és hatékony megvalósításában. Célcsoportja a Dobbantó Programban érintett 15 közoktatási intézmény Programban résztvevő pedagógusai, vezetői, a Programban résztvevő tanulók, és szüleik, valamint a Program szakmai megvalósításában közreműködő educoachok és mentorok illetve a Dobbantó Program vezetője. A külső értékelés részét képezte a tanulók kompetenciavizsgálata RaDAr eljárással.

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
Gyula Város Önkormányzata
Projekt neve: Tehetségprogram
Tartalom: Hatás és eredményvizsgálat TÁMOP 3.4.3 projekt keretében.
Év: 2011.
Típus:

szakertestanacsadas
KARAMELL-KABINET Oktatási Kft.
Projekt neve: Pályázatírási tanácsadás
Tartalom: TÁMOP 2.3.4 keretében, eredményeképp nyertes pályázat.
Év: 2013.
Típus:

tanacsadas
Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
Projekt neve: Ellenőrzési és értékelési rendszer modell kialakítása
Tartalom:

A TÁMOP-3.1.4.B-13/1-2013-0001 számú, „Köznevelés az iskolában” c. kiemelt projekt keretében „A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ intézményfenntartói ellenőrzési és értékelési rendszer modelljének kialakítása” szakértői tevékenység.

Év: 2014-2015.
Típus:

szakertes
Mesterember TISZK
Projekt neve: Képzés, kompetenciafejlesztés
Tartalom:

10 szakma kompetenciaprofiljának kidolgozása, mérés, fejlesztés, pedagógusképzés.

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
tanacsadas
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata
Projekt neve: Továbbképzés
Tartalom: A TÁMOP 3.1.4-08/2-2009-0148 sz. "Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben" c. támogatáshoz kapcsolódó pedagógus továbbképzési és szaktanácsadási szolgáltatás igénybevétele 8 intézményben.
Év: 2010.
Típus:

oktatas-kepzestanacsadas
Mondolat Iroda Kft.
Projekt neve: Továbbképzések fejlesztése
Tartalom:

Blended típusú pedagógus-továbbképzések tananyagainak és résztvevői segédleteinek kidolgozása.

Év: 2013.
Típus:

oktatas-kepzes
MVM Zrt.
Projekt neve: Csapatépítés
Tartalom: MVM TMVH csapatépítő tréning megtartása.
Év: 2012.
Típus:

oktatas-kepzes
Nemzeti Közigazgatási Intézet Közigazgatási Akadémia
Projekt neve: Kompetenciafejlesztő tréningek
Tartalom: ÁROP-2.2.2.-2008-0001 Teljesítményértékelési képzések keretében Önismereti kompetenciafejlesztő tréningprogram fejlesztése és lebonyolítása. 2009-ben 3 napos Önismereti készségfejlesztő képzési program tananyagának és teljes képzési dokumentációjának kidolgozása, előkészítése programminősítésre. A fejlesztett képzés alapján, országos szinten 24 tréningcsoportban 353 fő államigazgatásban foglalkoztatott köztisztviselő képzése.
Év: 2009.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Nemzeti Tankönyvkiadó, Oktatáskutatós és Fejlesztő Intézet, TESTAR Kft.
Projekt neve: Természettudományos oktatás vizsgálata
Tartalom:

A PISA-ban és a TIMMS-ben legeredményesebb iskolai csoportokban felmérés a természettudományos oktatás eredményességének összetevőiről, az iskolavezetés, tanárok, tanulók és szülők bevonásával.

Év: 2010.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Nemzeti Tankönyvkiadó, Oktatáskutatós és Fejlesztő Intézet, TESTAR Kft.
Projekt neve: Innováció az oktatásban
Tartalom:

Oktatásügyi innováció-menedzsment, stratégiaalkotás, és K+F+I stratégiára vonatkozó következtetések.

Év: 2010.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
Oktatási Hivatal
Projekt neve: Pedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata
Tartalom:

TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 sz. „A jelenlegi pedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata és a megújítását szolgáló javaslatok megfogalmazása" projekt keretében az akkreditált tanfolyami képzések gyakorlati megvalósulásának és minőségbiztosítási eljárásainak vizsgálata.

Év: 2013.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Oktatási Hivatal
Projekt neve: A pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása
Tartalom:

Konzorciumban: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar – Expanzió Humán Tanácsadó Kft. – T-Tudok Tudásmenedzsment és Oktatáskutató Központ Zrt., - Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ – Qualitas T&G Kft.

„A pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 azonosító számú projekt keretében” kutatás-fejlesztési-innovációs tevékenységek és feladatok ellátása a pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása területen.

Év: 2014-2015.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatási Hivatal
Projekt neve: A minőségbiztosítási rendszer kidolgozása
Tartalom:

Konzorciumban a Nahalka és Társa Bt.-vel

TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001 Köznevelési reformok operatív megvalósítása c. projekt keretében A minőségbiztosítási rendszer kidolgozása, kutatás-fejlesztési tevékenység.

Év: 2015.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
OKtatási Hivatal Projektigazgatóság
Projekt neve: A tanfelügyelő és pedagógusminősítő szakértői képzéshez kapcsolódó kutatás, pilot
Tartalom:

A tanfelügyelő és pedagógusminősítő szakértői képzés megalapozásához kapcsolódó kutatás, pilot és korrekció kutatás-fejlesztési tevékenység végzése a „Pedagógusképzés támogatása” című TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és az „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” című TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt projektek keretében.

Év: 2014.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Oktatási Hivatal Projektigazgatóság
Projekt neve: A Pedagógus Szakmai Ellenőrzés tesztverziók kipróbálása
Tartalom:

A Kodolányi János Főiskolával konzorciumban: „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-004 kiemelt projekt keretein belül a Pedagógus Szakmai Ellenőrzésre létrehozott tesztverziók intézményi kipróbálása, kutatási-fejlesztési feladatok.

Év: 2013.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Oktatási Hivatal Projektigazgatóság
Projekt neve: Innovatív bázisintézmények értékelési rendszere
Tartalom:

A TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 „XXI. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció) II. szakasz”c. Intézményi innovációk, innovatív intézmények és innovatív bázisintézmények értékelési rendszerére vonatkozó kutatás-fejlesztés című projekt

Év: 2015.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatási intézmények
Projekt neve: TÁMOP 3.1.7-11 kódszámú Felkészülés a referencia-intézményi feladatok megvalósítására, és az országos hálózatához való csatlakozásra program keretén belül
Tartalom: Országszerte több, mint 60 intézmény számára programok végrehajtása.
Év: 2012.
Típus:

oktatas-kepzesszakertes
tanacsadas
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Projekt neve: Helyi szintű oktatásirányítási folyamatok elemzése
Tartalom:

A helyi szintű oktatásirányítási szabályozással összefüggő elemek és változások elemzése helyi és intézményi szintű irányítási dokumentumok alapján.

Év: 2010.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Projekt neve: Intézményfejlesztő szakértő képzésfejlesztés, képzők képzése
Tartalom:

"Az intézményi támogatást segítő szakemberháttér biztosítása, szakértőképzés" c. elemi projektben K+F feladat végzése. A diákok tanulási eredményességének, illetve az intézmények változáskezelő képességének növelését célzó iskolafejlesztések szervezetre szabott, eredményes szakmai támogatását segítő szaktanácsadó trénerek képzési programjának fejlesztése, tesztelése (próbaképzés) és akkreditációra történő előkészítése. ( TÁMOP 3.1.1-K-2004-08/1-2008-0002 sz. támogatási szerződés 6.5.1-es sz.)

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciooktatas-kepzes
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Projekt neve: Iskolafejlesztési hálózat fejlesztése
Tartalom:

Tanulói hálózatok, hálózati modellek, mint az iskolafejlesztés eszközei c. elemi projektben K+F feladat végzése. Három iskolafejlesztési hálózat (az osztálytermi folyamatokat, az intézményvezetést és fenntartót támogató MAG; az önkéntes, cím alapú Ökoiskola Hálózat; valamint a kallódó fiatalok iskolában tartását segítő Fiatalok Hálózat) működési jellegzetességeinek vizsgálata, elemzése. Az iskolafejlesztést támogató két-három hálózati modell javaslat kidolgozása.

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Projekt neve: Hatásvizsgálat
Tartalom:

A TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 „Pedagógusképzés támogatása” című projekt keretében „A szaktanácsadói látogatások beválás- és hatásvizsgálata. Kutatás és összegző tanulmány készítése.”

Év: 2015.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Projekt neve: Környezeti nevelési projekt hatásvizsgálata
Tartalom:

Svájci-Magyar Együttműködési Program keretében, az SH/4/5 kódszámú, Zöld Óvoda-, Ökoiskola programok kiszélesítése projekt keretében a „Környezeti nevelési projekt eredményességének és hatásosságának értékelése: országos kérdőíves felmérés és monitoring” kutatás-fejlesztés.

Év: 2016.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Önkormányzati programok
Projekt neve: TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben program keretében
Tartalom: 150 képzés megvalósítása, közel 2000 pedagógus számára, többek között Orosháza, Szekszárd, Törökszentmiklós, Sátoraljaújhely, Mezőtúr, Mezőkövesd, Kondoros, Kétegyháza, Homrogd, Gyönk, Bekecs, Hernádvécse, Mórágy településeken.
Év: 2010.
Típus:

oktatas-kepzes
Önkormányzati programok
Projekt neve: TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben program keretében
Tartalom: Tanácsadási programok megvalósítása 36 feladat-ellátási helyen, többek között Orosháza, Szekszárd, Törökszentmiklós, Sátoraljaújhely, Mezőtúr, Mezőkövesd, Kondoros, Kétegyháza, Homrogd, Gyönk, Bekecs, Hernádvécse, Mórágy településeken.
Év: 2011.
Típus:

tanacsadas
Orosháza Önkormányzata
Projekt neve: Többféle program keretében
Tartalom: Intézkedési terv felülvizsgálata, szakértői javaslatok, pedagógiai program felülvizsgálata, komplex helyzetértékelési és szakértési feladatok végrehajtása. "Viharsarki esélyek" program támogatása. 10 közoktatási intézmény esélyegyenlőségi intézkedési tervének elkészítése.
Év: 2001-2011.
Típus:

oktatas-kepzesszakertes
tanacsadas
Pécsi Tudományegyetem
Projekt neve: Kompetencia mérés és fejlesztés
Tartalom:

A TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0014 „Pedagógusképzést segítő hálózatok továbbfejlesztése a Dél-Dunántúl régióban” c. projekt keretében komplex kompetencia mérési és fejlesztési tevékenység lefolytatása.

Év: 2014.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Printker Office Land Zrt.
Projekt neve: Vezetői kiválasztás
Tartalom: Kiválasztási folyamat tervezése, beszerzési vezetői profil meghatározása, munkaerő-keresés indítása, kiválasztás, jelentés és javaslat elkészítése a vizsgálatok eredményei alapján.
Év: 2012.
Típus:

tanacsadas
PTE
Projekt neve: Kompetenciafejlesztés
Tartalom:

Munkavállalói kompetenciaprofilok létrehozása és képzési programok (6 db) kompetencia alapú támogatása.

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
Qualy-Co Kft.
Projekt neve: Iskolapszichológusi és fejlesztőpedagógiai hálózat
Tartalom: Budapest Főváros X. kerület Önkormányzat fenntartásában működő iskolapszichológusi, fejlesztőpedagógusi hálózat működésének felmérése 31 intézményben.
Év: 2011.
Típus:

szakertes
Regionális Fejlesztési Egyesület
Projekt neve: Szakmát felnőttkorban c. program (TÁMOP 5.1.1.)
Tartalom: Munkaerőpiaci tréning.
Év: 2013.
Típus:

oktatas-kepzes
Széchenyi István Egyetemen
Projekt neve: Fejlesztés a Széchenyi István Egyetemen
Tartalom:

Az egyetem Műszaki Tudományi Kara számára átfogó oktatásfejlesztési projekt, oktatói kompetenciaprofilok készítésével.

Év: 2013.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciotanacsadas
Szeged MJV Önkormányzata
Projekt neve: Többféle program keretében
Tartalom: Közoktatási intézmények vezetői értékelése, igazgatói pályázatok szakértői véleményezése, pályázatírási tanácsadás, szakértői feladatok ellátása, intézményvezetői coaching, minőségirányítási program. 4 összevont szakképző intézmény munkáját támogató szervezetfejlesztési feladatok.
Év: 2008-2013.
Típus:

szakertestanacsadas
Szegedi Tudományegyetem
Projekt neve: Pedagógiai fejlesztési feladatok
Tartalom:

TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008 Mentor(h)áló 2.0 projekt teljesítéséhez kapcsolódó pedagógiai fejlesztési feladatok elvégzése

Az elkészült produktumokról bővebben itt lehet olvasni: http://www.jgypk.hu/mentorhalo/category/fejlesztesek/kulso-pedagogiai-szolgaltatasok/

Év: 2014-2015.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacio
Szekszárd MJV Önkormányzata
Projekt neve: Többféle program keretében
Tartalom: Átfogó szakmai ellenőrzés, kompetenciafejlesztés és tanácsadási programok. Tanügyigaztatási és vezető értékelés szakértői támogatása öt intézményben.
Év: 2011.
Típus:

szakertestanacsadas
Szent László TISZK
Projekt neve: Mérés és fejlesztés
Tartalom: TÁMOP-2.2.3 program keretén belül tanulói tudásmérés és a fejlesztés támogatása 2320 tanuló bevonásával.
Év: -
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovaciotanacsadas
SZTANYI Kft.
Projekt neve: Pályázatírási tanácsadás
Tartalom: TÁMOP 2.3.4 keretében, eredményeképp nyertes pályázat.
Év: 2013.
Típus:

tanacsadas
SZTE
Projekt neve: Kompetenciafejlesztés
Tartalom:

Munkavállalói kompetenciaprofilok létrehozása és képzési programok (6 db) kompetencia alapú támogatása, több, mint 200 hallgató mérése.

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
SZTE
Projekt neve: Felsőoktatás-fejlesztés
Tartalom:

Képzési profilok kialakítása (2db), mérés és képzésfejlesztés. Több, mint 70 hallgató kompetenciamérése.

Év: 2011.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
SZTE
Projekt neve: Felsőoktatás-fejlesztés
Tartalom:

„Kimenet orientált képzésfejlesztés a Dél-alföldi Régió szolgáltató egyetemén” című projekt keretein belül 14 képzés fejlesztéséhez kompetenciaprofil és támogatás.

Év: 2012.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
tanacsadas
TEMPUS Közalapítvány
Projekt neve: Iskolavezetői nemzetközi profil megalkotása
Tartalom: Nemzetközi iskolavezetői profil kialakítása Ausztria, Csehország, Szlovákia, Szlovénia és Magyarország részvételével.
Év: 2012.
Típus:

kutatas-fejlesztes-innovacioszakertes
TISZA VOLÁN Zrt., DAKK
Projekt neve: Klaszterfejlesztés és tanácsadás
Tartalom:

Közös klaszter stratégia és üzleti tervezés tanácsadás

1. Javaslat szervezetfejlesztésre, 2. Javaslat Innovációs és üzleti stratégia kidolgozása, 3. Javaslat a DAKK folyamatszabályozására.

Év: 2010.
Típus:

tanacsadas
TISZA VOLÁN Zrt., DAKK
Projekt neve: Klaszterfejlesztés és tanácsadás
Tartalom:

Dél-Alföldi Közlekedésfejlesztési Klaszter "Klasztermenedzsment szervezetek létrehozása, megerősítése" - Projektirányítási kézikönyv - folyamatszabályozás, a szervezeti folyamatok azonosítása, szabályozásának elkészítése, a klaszter működését segítő folyamatszabályozás elvégzésével.

Év: 2010.
Típus:

tanacsadas
Törökszentmiklós Önkormányzata
Projekt neve: Többféle program keretében
Tartalom: Tanulók értékelése, intézmények pedagógiai programjában rögzített mérés-értékelési programok keretén belül. Humánerőforrás intézményi felhasználása és fejlesztése.
Év: 2010.
Típus:

szakertestanacsadas