Q-üzenőfal

Itt várjuk nyilvános üzeneteit a weboldallal kapcsolatban, valamint kérdéseit, javaslatait.

(A hozzászólások ellenőrzés után kerülnek ki az üzenőfalra. Fenntartjuk a jogot, hogy az oda nem illő hozzászólások közzétételét visszautasítsuk. A hozzászólások írásához, vagy megtekintéséhez nem kell bejelentkezni, azokat bárki láthatja. Hozzászólás elküldéséhez a *-gal megjelölt adatokat meg kell adnia!)

12 hozzászólás


  1. Anka Ágnes szerint:

    http://qualitas.hu/szolgaltatasok/trening/
    Ezen az oldalon a “problémafókuszú” szó helyett a “megoldás orientált”-at használnám.

    De ez már a szőrszálhasogatásom csúcsa. Keresem a hibát, de nem találom :) Nagyon tetszik az új honlap!

  2. muveszeti szerint:

    Szeretném megérdeklődni, hogy a dec.9-én tartott Webinárium power point-os előadását hozzáférhetővé lehetne-e tenni a regisztráltak részére?
    Tisztelettel és köszönettel: Boros Margit

    • qualitas szerint:

      Kedves Boros Margit,
      igen, elküldjük minden résztvevőnek nemsokára.
      Üdvözlettel,
      Qualitas T&G

  3. tothari2 szerint:

    Témakör: alapdokumentumok
    Az alapdokumentumok között szerepel
    – féléves ütemterv, foglalkozásterv (szakkör, fejlesztés stb.)
    – tanulási-tanítási egység terve (tematikus terv, óravázlat).
    Mindkettő kötelező melléklete a portfóliónak vagy elegendő az egyik?

    Köszönettel:

    Tóth Györgyné Aranka

    • qualitas szerint:

      Kedves Aranka,

      Igen, mindkettő alapdokumentum és külön-külön kötelező része a portfóliónak.
      A Féléves ütemterv, foglalkozásterv címszó alatt a következő olvasható:
      “Különleges bánásmódot igénylő gyermekekkel való foglalkozás (szakkör, fakultáció, versenyelőkészítés, korrepetálás, felzárkóztatás, hátránykompenzáció stb.) féléves ütemterve, minimum két foglalkozás terve, a csoport profiljával együtt; megvalósításának dokumentumai”
      Ez tehát arra vonatkozik, hogy a pedagógus hogyan fejleszti a különleges bánásmódot igénylő gyerekeket. A felsorolás mutatja, hogy nem nagyon képzelhető el olyan helyzet, hogy egy pedagógus a munkája során nem találkozik ilyen gyerekekkel. Ha külön foglalkozás keretében esetleg nem csinál ilyet, az órákon, foglalkozásokon biztosan kell ezzel foglalkoznia.
      Ennél a résznél mindenképpen azt kell kidomborítani, hogy mit tesz a pedagógus a különleges bánásmódot igénylő gyerekek fejlesztése érdekében.
      A tanulási-tanítási egység terve második rész pedig egy tetszőleges tanulócsoportra vonatkozik.
      üdvözlettel,
      Qualitas T&G

  4. Vágnerné Szilágyi Márta szerint:

    Érdeklődni szeretnék, hogy segítségük igénybe vehető-e még?
    Tudom, későn jelentkeznék, de talán van rá mód, hogy segítséget kérjek.
    Természetesen pedagógus szakvizsgával rendelkezem, s szeretném a portfóliómat
    határidőre elkészíteni.

    Segítségüket előre is köszönöm.
    Üdvözlettel:
    Vágnerné Sz. Márta

  5. T.Ágnes szerint:

    Tisztelettel kérdezem: ha az OH szakértői kiválasztásán megfelelnék és kiválasztanának, elvégezném a 2-szer 30 órás továbbképzést, akkor is fel kellene töltenem a portfólióm ahhoz, hogy esélyes legyek a következő év eleji pedagógus II.-be sorolásra? Az előbbiről (tudtom szerint márc. végéig) értesítenek, az utóbbit (a portfóliót) pedig április végéig kell feltölteni. Tanítás és ofőség meg egyebek mellett ez kissé gyors és sok. Viszont nem szeretnék 2 szék közül… Ezért érdeklődöm.
    Válaszukat várva, üdvözlöm Önöket: T-né Ágnes

  6. Szigeti Éva szerint:

    Nem engedi a rendszer a kérdőív kitöltését. Hiába szeretném folytatni, azt jelzi, már kitöltöttem.

    • qualitas szerint:

      Kedves Szigeti Éva,

      a http://www.qualitas.hu/inro oldalon az emailben megadott felhasználónevével és jelszavával bejelentkezve folytatni tudja a kitöltést.
      Bármilyen kérdés esetén 18 óráig tud hívni a 0620 933 1463-as telefonszámon.
      Üdvözlettel,
      Qualitas T&G

Üzenet írása


*
*
Üzenet: